joi, 13 aprilie 2017

Dánska Thorbjørn Olesen tvrdí Alfred Dunhill cenu v St Andrews

Je to niečo, čo zjete, keď ste malý chlapec. "

Olesen trvalo tri rany náskok do posledného kola, ale nasledovalo birdie na 1. dvojitým bogey na 2. a ďalšie klesol výstrel dňa 3 Unibet-Recenzia stávkovej kancelárie ..

Dane ustálil loď s birdie na 4. a kultivovaný vedenie dvoch putt birdie na par päť piaty, ale bol chytený ešte raz, keď Hebert a Aphibarnrat obaja birdie 11. a 12 ..

Hebert a Aphibarnrat v podstate vypadol z tvrdení sa po sebe idúcich bogey na 13. a 14. pred Olesen trvalo obrovský krok smerom k titulu na 15 ..

svet No155 bol znechutený s jeho prístupom k zelenej, ale schoval od 50 stôp za nepravdepodo bnú birdie a vankúšom dvoch-shot náskok Koepke, ktorý musel uspokojiť s uzavretím 67 potom, čo tesne minul birdie putt na 18 ..

Keď už hovoríme o jeho neistom začiatku, Olesen dodal: "Našťastie som to skúšal predtým.Keď som vyhral svoj prvý [v roku 2012 Sicilian Open] Začal som zle taky, takže som bol veľmi trpezlivý vonku.

"Podmienky boli veľmi zložité, pretože to bola celkom zima a tam bol malý vánok , ale stále som o trpezlivosť a schoval to úžasné putt na 15, ktorý mi dal trochu priestoru

"Všetky tie hodiny som vložil v tomto roku sa vyplatili. a všetci ľudia za mnou, tréneri, rodina a priatelia, chcem dať im veľké poďakovanie "

Koepke, ktorý spojil jeho otca v tímovej súťaži pre-am, povedal:". Podmienky bolo dosť ťažké, takže 67 bolo v poriadku. Jednoducho nie je dosť dobré.

"Je to ťažké Samozrejme keď fúka vietor, a to najmä v tomto smere. Povrchová úprava z 13 n a ťažko.Celkovo som hral celkom dobre, ale jednoducho prišiel trochu krátka. "

Stroud, ktorý skončil na 116. na PGA Tour peniaze zoznamu v tejto sezóne, birdie na 18. dokončiť uzavretie 68 a nárok na podiel na sekundu na svoj turnajový debut.


"Nemôžem nič lepšie ako toto nedokážem predstaviť," povedal. "Na pôvodnom mieste golfu, priamo tu v domove golfu, to je celkom zvláštne. Mal som neuveriteľný čas. Nemôžem uveriť, aké má šťastie, máme na počasie a na birdie na poslednú dieru takto, je to úžasné.

"Som veľmi nadšený, že som bol schopný [skončil druhý] potom, čo odíde taký slabý rok na PGA Tour. "

Stávkovanie na Unibet

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu