joi, 20 iulie 2017

Williamsová vs. Williamsová, duel č. 26. fandili by som Venus, hovorí Serena

Bývali časy, kedy sa trhali o grandslamové trofeje. Osemkrát proti sebe nastúpili vo finále tých najväčších turnajů.- a šesťkrát zvíťazila 33-ročná Serena.

"Je škoda, že to teraz prišlo tak skoro. Ale predvedieme to najlepšie, čo dokážeme, "sľúbila. "Venus je mojou sestrou dnes, bude mojou sestrou aj budúci týždeň a budúci rok. To je dôležitejšie ako samotný zápas, "vyhlásila Serena.

Práve ona kraľuje všetkým vzájomným ukazovateľom: celkom má 20 grandslamových titulov (Venus 7), v grandslamové bilancii vedie 7 ku 5, celkovo vyhrala z 25 zápasov nad svojou staršou sestrou 14.

Tento rok sa stretnú na grandslame prvýkrát po šiestich rokoch.Naposledy to bolo vo bet365 mobil wimbledonskom finále 2009, aj vtedy slávila Serena.

Od tej doby je všeličo inak.

Mladšia zo sestier zažila pod koučom Patrickom Mouratoglouem návrat na vrchol, kraľuje svetovému rebríčku, útočia na kalendárny grandslam.

O 15 mesiacov staršia Venus trápili choroby i zranenia. V roku 2011 jej bet365 diagnostikovali Sjögrenov syndróm, autoimunitné ochorenie, ktoré spôsobujú bolesti kĺbov či únavu. Vypadla z turnajov, rok zakončila až na 102. mieste rebríčka.

Ale dokázala sa vrátiť. Tento rok začala výhrou v Aucklande. Dostala sa na 16. miesto rebríčka.Wimbledonskú misiu začala veľmi presvedčivú výhrou 6: 0, 6: 0 nad krajankou Brengleovou.

bet365 bonus

Proti Serene nebude favoritkou. "Ale posledný zápas vyhrala," pripomína svetová jednotka ich vlaňaj� �í súboj z Montrealu.

TENISOVÉ SESTRY. Venus je o dva roky starší ako Serena (vľavo), súčasná svetová jednotka.

Pravda, s venus Williamsovou treba vo Wimbledone vždy počítať, veď už turnaj päťkrát vyhrala. Vlani bola jedinou tenistkou, ktorá vážnejšie potrápila neskoršie víťazku Petra Kvitova. Teraz môže svojej sestre bet 365 prekaziť sen o výhre štvrtého grandslamu po sebe.

"Hrať proti sestre je pre Serenu vždycky niečo mimoriadne. Po prvé preto, že je super hráčka - a na tráve ešte lepší.A po druhé preto, že to je jej sestra, "mieni kouč Mouratoglou.

Obe tenistky čelili dotazu, komu budú asi fanúšikovia fandiť. A odpovede si sympaticky rozdelili. "Ja by som fandila Serene," povedala Venus.

"To ja predpokladám, že ľudia budú fandiť Venus," prorokovala Serena. "Ja by som jej fandila. Musela si toho toľko vytrpieť. Má za s ebou úžasný príbeh. Vždy mi bola veľkou inšpiráciou, "vyhlásila. "A je inšpiráciou aj pre veľa ďalších ľudí, ktorí prechádzajú niečím podobným ako ona."

Organizátori zožali kritiku za to, že zatiaľ Venus nenechali hrať tento rok ani raz na centrálneho kurtu.V pondelok sa dočká.


A ak vyhrá nad najlepšou hráčkou súčasnosti, definitívne ukáže, že patrí na najväčšie scénu.

bet365 stavky

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu